Miranda Heskes
Lieve Corrie, het voelde vanmorgen weer zó vertrouwd om samen het bospad in te slaan. Voor mij is het héél helpend om de natuur als spiegel in te zetten. Deze beelden blijven op mijn netvlies staan waardoor ik herinnert blijf aan mijn persoonlijke thema’s. Ik heb me veilig bij jou gevoeld en het delen van jouw levenswijsheid heeft me herkenning en bemoediging gegeven. Ik vind je een mooi mens! Ik ga verder op weg met de tip en het “helpende” zinnetje en hoop dat jij je missie blijft volgen. Tot een volgende ont-moeting!
DOWNLOAD hier het E-Boek Zelfcoaching!